8/19/2014

Pytanko ;)

Cześć ;) Mam dobre, wieści rozdział 39 napisany! xd Zostanie dodany w sobotę lub niedzielę. A co pytania, zadawałam już je kiedyś a mianowicie chodzi mi o fanpage. Chciałam już go zakładać ale przyjaciółka poradziła mi aby na początek zapytać się Was. Czy będziecie go odwiedzać? Wszystkie informacje związane z blogiem były by dodawane tam, co znacznie ułatwiło by mi komunikowanie się z czytelnikami. Swoje opinie proszę wyrażać w komentarzach. To dla mnie bardzo ważne :)

Pozdrawiam, Yoshi :)

3 komentarze:

  1. Yo!
    Jeśli masz taką możliwość, było by miło, gdybyśmy wiedzieli o blogu na bieżąco. Ma to też swoje dobre strony. Moglibyśmy popisać również z samą autorką:3
    Zdecydowanie jestem za, uchwalam ten wniosek, proces zakończony, a resztę pytań proszę kierować do mojego adwokata xD
    Jestem "Trochę" zła, że rozdzialik pokaże się tak późno....mam nadzieję, że będzie bardzo długi, bo będę jeszcze bardziej zła:/
    A przy mojej złości jest tak, że później zaczynam płakać i tak dalej....
    Ha!
    MÓJ PIERWSZY KOMENTARZ!
    Yoshi, a żeby Ci się nie nudziło zacznij pisać następne rozdziały. Wiesz, będziesz mogła dodać rozdział gotowy, nawet jak nie będziesz miała weny (odpukać). Moim zdaniem to dobry pomysł, ale to twój blog. Rozważ tę propozycję.
    Co do bloga. Jeżeli przeczytałeś. Skomentuj. To miłe dla autora, to jakby udowodnienie, że tu jesteśmy. Komentarze bardzo mobilizują do pracy. Gorąco proszę o komentarze w 39 rozdziale, a także w innych.
    Yoshi, będę czekać z niecierpliwością:3
    Weny na następne rozdziały:*
    Louise:3

    OdpowiedzUsuń
  2. TAK, TAK, TAK!!!
    Zakladaj fanpage, na pewno będę tam wchodzic i to często :)
    Ciesze sie ze rozdzial jest i będzie dodany, popieram koleżankę wyżej i również prosze byś miała rozdział czy dwa w zapasie. No i podłączam sie pod prośbę zeby był dłuuuuugi :)
    Masz mądrą przyjaciółkę, ale nie martw się, będziemy tam zaglądać :D
    Mam nadzieje, że ten komentarz nie będzie jakiś strasznie chaotyczny, aczkolwiek ze względu na to,.ze pisze z komórki moje.wypociny mogą być z lekka powalone ;P
    No ale ty i tak wiesz że Cię uwielbiam i że czekam z absolutnym brakiem cierpliwosci na 39 (ty se niby wyobrażasz, że ja tyle wytrzymam ?) na założenie fanpage‘a (dobrze to odmieniłam? 0_o)
    Weny, weny,weny
    A i na koniec takie małe pytanko
    Skoro już napisany to po czekać do niedzieli, hem? Niedziela dzień święty, nie musisz go uświęcać jeszcze bardziej , więc dodaj w sobote (a to i tak za długo!!!)

    OdpowiedzUsuń