10/06/2014

Smutna wiadomość

Cześć. Wiem, że dawno mnie tu nie było. Pewnie dostane od niektórych opierdziel, przynajmniej tak mi się wydaje. Ale nie przedłużając, zawieszam bloga. Szczerze mówiąc to kiedyś musiało się stać. Nie idzie mi kompletnie pisanie kolejnych rozdziałów chociaż mam wiele pomysłów. Ciężko jest mi się rozstać z tym blogiem, przynajmniej na razie. Jeśli wena powróci, reaktywuje bloga. Mam nadzieję, że gdy zaczną się święta będę miała czas na pisanie. Nie tylko brak weny powoduje zawieszenie bloga, szkoła również. Ponieważ w tym roku jak i w następnych zamierzam wziąć się za naukę. Bardzo ciężko jest mi rozstać się z pierwszym opowiadaniem. To było pierwsze yaoi jakie w życiu napisałam. Styl pisania niektórym czytelnikom się podoba a innym nie. No cóż... z czasem się poprawia, tak sądzę.  Mam nadzieję, że nie będziecie na mnie źli i zrozumiecie moją postawę. Także do szybkiego zobaczenia :)

11 komentarzy:

  1. Czy dostaniesz opierdziel?
    Oczywiście że dostaniesz!!! I mam nadzieje ze nie tylko ode mnie :O
    Zajebe Cie kobieto no nie no ja nie moge nic sensownego w takim stanie nie sklece :/
    Z lekka się wyżyłam na klawiszach, no ale no jak możesz no :c
    T.T ja będem płakać nie chce żebyś to zawieszała buuuuubuehehehehe
    No ale cóż, ja poczekam ile będzie trzeba, a na twoją wene mam focha forever póki nie powróci i czegoś nie dodasz
    A skoro ten zawieszasz to się ze zdwojonymi siłami uaktywnij na nowym :P
    I czy nie myślisz może o zbetowaniu początkowych rozdziałów? Bo tam taki trochę chaos jest w wgl.
    Pozdro i do odwieszenia ;c
    Ps. Zajefajny obrazek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wena nie jest czymś co odchodzi i przychodzi kiedy chce. Jeżeli nie usiądziesz-nie napiszesz i tyle;c
    Tutaj jest link do mojego bloga, jeżeli chciałabyś poczytać. Mało trochę, ale myślę co i jak
    http://jedenrazpodwa.blogspot.com/?m=0
    Miło by było, gdybyś go odwiedziła:/
    Papatki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ehh długo czekałam na rozdział który sie nie pojawi.. Przykro mi, ale cie rozumiem. Mam nadzieje, że wena szybko do ciebie wróci i że będziesz miała czas na pisanie, bo to opowiadanie jest naprawde cudowne. Jedno z lepszych jakie czytałam ^^ Będę czekać, aż powrócisz :D Oby szybko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej mój opierdziel też musi się tu pojawić. Człowieku czemu ci wenę zabierają? JA CHCE OPOWIADANIA!!! No, ale decyzję już pewnie została podjęta. Mam wielką nadzieję, że będziesz jeszcze śledzić swoje postępy. No i weny!

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem wkurzona!!!! dziewczyno ogarnij się :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu jak możesz!!
    Opierdziel to za mało!!
    Gr...
    ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda. Ale to nie nasza decyzja. Potrzebujesz czasu to ok ale wróć do nas jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jak to zawieszasz? Będę płakać . . . Proszę odwieś jak najszybciej (szczenięce oczka) Opowiadanie naprawdę świetne. Szkoda naprawdę ~( "," )~ Jeśli możesz i jesteś tak łaskawa to poinformuj mnie o kolejnym rozdziale ładnie proszę Senri97@wp.pl
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam,
    drga autorko trafiłam tutaj niedawno, opowiadania są niesamowite, czytałam je z zapartym tchem... masz od teraz nową stałą czytelniczkę... i mam nadzieję, że to zawieszenie nie potrwa długo...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  10. Heh?!
    Weź, ja tu od wczorajszej nocy czytam twoje opowiadanie, a ty mi czymś takim wyskakujesz? ;c
    No nic, ty tam się ucz, a ja w spokoju sobie poczekam na twój powrót z kolejnymi rozdziałami ^-^
    A teraz dam Ci pochwałę, bo mimo iż to pisanie, nie jest za bardzo no takie profesjonalne to według mnie czyta się łatwo i dość szybki. Nie przynudza co mnie nawet cieszy, bo lubię jak dzieje się wiele rzeczy w opowiadaniach! *o*
    Więc życzę dobrych stopni i szybkiego powrotu do nas~♥ // Kurokocchin

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń